Δημοτικό: 16ος Διαγωνισμός Φιλαναγνωσίας«Ταξίδι με το βιβλίο»
Δημοτικό: 16ος Διαγωνισμός Φιλαναγνωσίας«Ταξίδι με το βιβλίο»
Με ενθουσιασμό, δημιουργικότητα και γνώση, οι συμμετέχοντες στον 16ο Διαγωνισμό Φιλαναγνωσίας έδωσαν τον καλύτερό τους εαυτό, αποδεικνύοντας ότι το βιβλίο παραμένει ένας πολύτιμος φίλος και συνοδοιπόρος στη μάθηση και στη ζωή. Η μαθήτρια της Δ΄ τάξης του Δημοτικού μας, Έφη Κωτσάκη, κατέλαβε την 1η θέση στον Διαγωνισμό Φιλαναγνωσίας και οι μαθήτριες της Ε΄ τάξης Ανδρεάνου Έρικα, Ανδριανοπούλου Φιλομένη, Κάππου Ίρις, κατέλαβαν την 3η θέση.
Συγχαρητήρια σε όλους τους μαθητές και τις μαθήτριες για τη συμμετοχή και την προσπάθειά τους.
.jpg)