Φιλοξενία Γάλλων Μαθητών !
Ξεκίνησε με διστακτικά χαμόγελα μέχρι που ο χορός έσπασε τον πάγο.
Συνεχίστηκε με πολλές εκδρομές και περιηγήσεις, αφορμές για να γνωριστούμε καλύτερα με τους Γάλλους φιλοξενούμενούς μας, μαθητές και μαθήτριες του Collège Sainte Croix από το Quimperlé της Βρετάνης, αλλά και να δούμε ομορφιές της περιοχής μας με τα δικά τους μάτια.
Ήλιος, θάλασσα και παιχνίδι, Ακρόπολη, Μαραθώνας, Σούνιο, Αρχαία Κόρινθος…: οι εικόνες που θα κρατήσουμε από αυτή την ανταλλαγή και για την οποία ευχαριστούμε θερμά τις οικογένειες που φιλοξένησαν εγκάρδια τους correspondants, όλους τους εκπαιδευτικούς μας που πλαισίωσαν το πρόγραμμα, όπως και τον κύριο Αναστάσιο Πλίτση από το Λύκειο των Ελληνίδων για την εκμάθηση των παραδοσιακών χορών τη μέρα της υποδοχής.
À la prochaine, alors !









