Νηπιαγωγείο: Από Κοινού…Στο Κίνι της Σύρου!
Συνάντηση Εκπαιδευτικών Προσχολικής Ηλικίας των Λασαλιανών Παιδικών Σταθμών και Νηπιαγωγείων
Νηπιαγωγείο: Από Κοινού…Στο Κίνι της Σύρου!
Συνάντηση Εκπαιδευτικών Προσχολικής Ηλικίας των Λασαλιανών Παιδικών Σταθμών και Νηπιαγωγείων
Με πολλή χαρά μοιραζόμαστε στιγμές από τη Συνάντηση Εκπαιδευτικών των Παιδικών Σταθμών και Νηπιαγωγείων του Λασαλιανού Δικτύου Ελλάδας, που πραγματοποιήθηκε στις 19–21 Ιουνίου 2026 στο Λασαλιανό Κέντρο Μιραμάρ, στο πανέμορφο Κίνι της Σύρου.
Εκπαιδευτικοί προσχολικής αγωγής από τη Σύρο, τις Ουρσουλίνες, τη Θεσσαλονίκη και τον Άλιμο συναντηθήκαμε όχι απλώς για να εργαστούμε, αλλά για να ανταλλάξουμε καλές πρακτικές, για να μοιραστούμε εμπειρίες, ιδέες και ένα κοινό όραμα για τα παιδιά μας.
Το «Μαζί και από κοινού» δεν είναι απλώς λόγια.
Είναι ο τρόπος που συναντιόμαστε, που ακούμε ο ένας τον άλλον, που στηρίζουμε τις καθημερινές μας αγωνίες και που βρίσκουμε δύναμη στη συλλογικότητα.
Στο «μαζί» γεννιούνται λύσεις, ιδέες και ελπίδες. Και στο «από κοινού» των τεσσάρων σχολείων, αναγνωρίζουμε ότι μας ενώνει κάτι βαθύτερο: η ίδια αγάπη για το παιδί, η ίδια πίστη στην εκπαίδευση, το ίδιο όραμα για ένα σχολείο που αγκαλιάζει.
Φύγαμε από αυτή τη συνάντηση πιο ενωμένοι, πιο δυνατοί και πιο εμπνευσμένοι, με την καρδιά γεμάτη ευγνωμοσύνη και με ανανεωμένη διάθεση για τη συνέχεια του έργου μας.
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)